تلویزیون سامسونگ 65CU7000

  •  استفاده خانگی و معمولی
  • تکنولوژی فورکی Ultra HD
  • طیف درخشانی از رنگ‌ها با تکنولوژی PurColor
  • جادوی پردازنده Crystal
  •   سیستم عامل تایزن
  • قابلیت هوشمند  SmartThings
  • HDR با کنتراست بسیار بزرگ
  • Mega Contrast برای تصاویر با جزئیات بالا
  • پخش روان Motion Xcelerator
  • تکنولوژی   با (ALLM)
  • صدای اجسام با تجربه صدای سه بعدی
  • بازتعریف صدای پویا با قابلیت Q-Symphony
  • Samsung Gaming Hub جایی برای بازی‌های زنده
  • طراحی بدون قاب  زیبایی مدرن
سامسونگ
bn-samsung65cu7000تلویزیون۰ از ۵ (۰ بازبینی)
افزودن به علاقمندی‌ها
مشاوره رایگان

دقت داشته باشید، به دلیل نوسانات ارز ممکن است قیمت‌ها بروز نباشند. لذا قبل از خرید حتما برای دریافت قیمت دقیق و مشاوره رایگان با کارشناسان بانه نوین تماس حاصل فرمایید.

کامران عزیزی
کامران عزیزی ۰۹۱۰۲۵۸۲۸۰۰
آیکون های اعتماد - پرداخت در محل پرداخت در محل
آیکون های اعتماد - 7 روز ضمانت بازگشت ۷ روز ضمانت بازگشت
آیکون های اعتماد - تضمین اصالت کالا تضمین اصالت کالا
آیکون های اعتماد - تحویل اکسپرس تحویل اکسپرس
آیکون های اعتماد - پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

گشایش تفریح با سامسونگ Crystal UHD 65CU7000

مقدمه

با ورود به دنیای تصاویر جذاب و تجربه سرگرم‌کننده‌ای، تلویزیون هوشمند 4K سایز 65 اینچی سامسونگ Crystal UHD 65CU7000 یک شاهکار تکنولوژی در عرصه سرگرمی خانگی به حساب می‌آید. این تلویزیون با صفحه نمایش Crystal UHD به دلیل رزولوشن بالا و رنگ‌های زاهد، تصاویر را به وضوح و زیبایی بی‌نظیری ارائه می‌دهد. همچنین، قابلیت هوش مصنوعی و پردازشگر قدرتمند آن باعث بهبود تجربه تماشا می‌شود، از اتصالات هوشمند تا امکانات اینترنتی. همچنین، با قابلیت استفاده از برنامه‌های هوشمند و پشتیبانی از اپلیکیشن‌های محبوب، این تلویزیون به یک مرکز سرگرمی چند منظوره تبدیل می‌شود. به طور کلی، Crystal UHD 65CU7000 با ادغام عالی فناوری و طراحی، تجربه تماشای تلویزیون را به یک سطح بالاتر از کیفیت، راحتی و هیجان ارتقا می‌دهد.

در اینچ های زیر در فروشگاه آنلاین بانه نوین موجود می باشد:  

 

طیف درخشانی از رنگ‌ها با تکنولوژی PurColor

با تکنولوژی PurColor به جهانی از رنگ‌های واقعی و طبیعی وارد می‌شویم. تلویزیون هوشمند 4K سایز 65 اینچی سامسونگ 65CU7000 با این تکنولوژی نسبت به مدل‌های سنتی RGB، توانایی درک یک طیف گسترده از رنگ‌ها را دارد. از سبز جذاب زمین فوتبال گرفته تا زیبایی‌های شگفت‌انگیز غروب آفتاب،تلویزیون سامسونگ 65CU7000 هر آنچه را که اطراف شما را زنده و رنگارنگ می‌کند، به وضوح و با کیفیت بالا نمایش می‌دهد. تجربه تنظیمات رنگی نوآورانه، هر سایه را بهینه کرده و کیفیت تصویری بی‌نظیر به اتاق نشیمن شما تحویل می‌دهد. این تکنولوژی تازه‌نظر همچنین به شما امکان ارتقاء تصاویر بهبود یافته را می‌دهد، تا تجربه تماشای تلویزیون شما به یک سطح جدید از واقعیت و لذت برسد.

طیف درخشانی از رنگ‌ها با تکنولوژی PurColor
 

جادوی پردازنده Crystal

پردازنده Crystal با قابلیت ارتقاء 4K UHD تلویزیون سامسونگ 65CU7000، به عنوان جادوی پشت پرده ظاهر می‌شود که محتوای مورد علاقه‌ی شما را به یک رزولوشن خیره‌کننده 4K تبدیل می‌کند. این پردازنده هوشمند با استفاده از فناوری ارتقاء تصویر، حتی اگر محتوا اصلاً در فرمت 4K تولید نشده باشد، با یکپارچگی بسیار شگفت‌انگیز، رنگ، صدا و جزئیات دیگر را بهبود می‌بخشد. به این ترتیب، اطمینان حاصل می‌شود که هر جزئی از تجربه تماشای شما، همچنان که اگر از پیش در کیفیت خیره‌کننده 4K تولید شده باشد، از کیفیت بالا و زیبایی آن بهره‌مند شوید. جادوی این پردازنده Crystal به تجربه تماشای شما ابعاد جدیدی از واقعیت و لذت ارائه می‌دهد.

جادوی پردازنده Crystal
 

شتاب‌دهنده حرکت: دیگر هیچ حاشیه‌ای نداشته باشید

با ویژگی شتاب‌دهنده حرکت به نام Motion Xcelerator، اکشن‌های پرشور ورزشی، فیلم‌ها و بازی‌ها را با وضوح بی‌نظیری تجربه کنید. این ویژگی جزئیات تصویر را به شفافیت کامل به شما ارائه می‌دهد و برای اجرای حرکات بدون هیچ گونه حاشیه‌ای، در تلویزیون سامسونگ 65CU7000 تنظیمات خودکاری را اعمال می‌کند. با Motion Xcelerator، لحظات پر از هیجان را با وضوح و دقت بیشتر تجربه کنید و هیچ جزئیاتی از تصویر را از دست ندهید. در صندوق اقامت خود در عالم گسترده‌ای از تجربه تماشا با Motion Xcelerator، هیچ حاشیه‌ای نپذیرید و به راننده اصلی این تجربه فوق‌العاده پیوسته بمانید.

شتاب‌دهنده حرکت به نام Motion Xcelerator
 

HDR با کنتراست بسیار بزرگ همراه با عمق و جزئیات

در تلویزیون سامسونگ 65CU7000 تکنولوژی HDR با کنتراست بسیار بزرگ، به هر چهارچوب تصویر عمق و جلوه اضافه می‌کند، که با افزایش کنتراست در بخش‌های جلویی، تجربه تماشای شما را به یک سطح جدید از زیبایی و واقعیت می‌برد. این تکنولوژی به شما این امکان را می‌دهد که لذت ببرید از جزئیات باورنکردنی که چشمان شما را به نقاط مهمتر هر موضوعی که در حال تماشا هستید جلب می‌کند. نتیجه، یک تجربه تماشایی است که همچون طبیعت، زیبا و چشم نواز است، که از جزئیات و واقعیت‌هایی بی‌نظیر بهره‌مند می‌شوید. HDR با کنتراست بسیار بزرگ، همواره راهی را برای شما به سوی دنیای پر رنگ و جذاب ترین جزئیات باز می‌کند.

HDR با کنتراست بسیار بزرگ همراه با عمق و جزئیات

صدای اجسام  با  تجربه صدای سه بعدی

با صدای پیگیری اجسام لایت به تجربه‌ای نوین از صدای سه بعدی فراگیر در تلویزیون سامسونگ 65CU7000 واقع می‌شویم. این ویژگی جذاب امکان دنبال کردن حرکات روی صفحه نمایش را به شما می‌دهد و با ایجاد یک کانال صوتی مجازی در بالای فضا، یک منظر صوتی چشم‌گیر ایجاد می‌کند. این تجربه صوتی سه بعدی به شما احساس می‌دهد که در میانه اکشن قرار گرفته‌اید و هر جزئی از صداها را به وضوح و با جزئیات حس می‌کنید. با Object Tracking Sound Lite، نه تنها یک تجربه تماشایی بهتر خواهید داشت، بلکه به دنیای گسترده‌تری از صداها و حس‌ها نیز خواهید پیوست.

با Object Tracking Sound Lite
 

بازتعریف صدای پویا با قابلیت  Q-Symphony

با تکنولوژی Q-Symphony، تجربه صوتی شما با دوئین پویای تلویزیون سامسونگ 65CU7000 و یک ساندبار سامسونگ به یک سطح جدید از هیجان و کیفیت می‌رسد. این دو دستگاه به همگام عمل کرده و هماهنگی بین همه کانال‌ها را برای یک تجربه صوتی هماهنگ و عالی به ارمغان می‌آورند. Q-Symphony تنها یک تلویزیون را به ابزار تجربه دیداری تبدیل نمی‌کند، بلکه یک ارکستراسیون مهارت‌آمیز از صداهاست که به زیبایی و تکمیل‌کننده جزئیات دیداری شما افزوده می‌شود. این ترکیب فوق‌العاده از تلویزیون و ساندبار، یک تجربه صوتی بی‌نظیر و فراگیر را به ارمغان می‌آورد و همه جزئیات را به شکل بهینه به شما ارائه می‌دهد.

بازتعریف صدای پویا با قابلیت  Q-Symphony
 

قابلیت هوشمند تلویزیون سامسونگ با مرور بدون زحمت محتوا

با مرکز هوشمند تلویزیون سامسونگ 65CU7000، مرور در محتوای مورد علاقه شما به یک فرآیند بی‌زحمت تبدیل می‌شود. صفحه اصلی به شکلی سفارشی به شما ارائه شده است تا به راحتی به فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی و بازی‌ها دسترسی پیدا کنید. این مرکز هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و با سهولت به تمام امکانات و محتواهای تلویزیون دسترسی داشته باشید، همچنین با رابط کاربری ساده و کارآمد، گزینه‌های مختلف را کاوش کنید. یافتن آنچه همه دنبال می‌کنند هرگز به این سادگی و سرعت نبوده است. مرکز هوشمند تلویزیون سامسونگ، به شما تجربه‌ای بی‌نظیر از مرور در محتوای سرگرمی را ارائه می‌دهد که هماهنگی و سهولت را در دسترسی به تمام امکانات تلویزیون شما فراهم می‌کند.

قابلیت هوشمند تلویزیون سامسونگ با مرور بدون زحمت محتوا
 

Samsung Gaming Hub جایی برای بازی‌های  زنده

با مرکز بازی‌های سامسونگ، تجربهٔ ادغام بازی و تلویزیون را به واقعیت بخشیده‌ایم. با مرکز بازی، حالا می‌توانید بازی‌های محبوب خود را مستقیماً از تلویزیون پخش کنید بدون نیاز به کنسول. در این فضای بازی، با تصاویر جذاب و عملکرد بی‌زحمت تلویزیون سامسونگ 65CU7000، در دنیای پر رنگ و هیجان از بازی لذت ببرید. این مرکز بازی، به شما امکان می‌دهد تا به سادگی به دنیای گسترده از بازی‌ها دست پیدا کرده و تجربه یکپارچه و هیجان‌انگیزی از تلویزیون و بازی را با هم ترکیب کنید. برخوردهای زندهٔ بازی و جزئیات شگفت‌انگیز تصاویر، تجربهٔ گیمینگ شما را به یک سطح جدید از هیجان و سرگرمی خواهد برد.

Samsung Gaming Hub جایی برای بازی‌های  زنده
 

خلاصه و نتیجه‌گیری تلویزیون سامسونگ 65CU7000

با افتتاحیهٔ حماسی PurColor و پخش روان Motion Xcelerator تا صدای جذاب Q-Symphony، تلویزیون سامسونگ Crystal UHD ،65CU7000 تجربهٔ سرگرمی در خانه را به یک ارتفاع جدید ارتقا داده است. این تلویزیون با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد و پیشرفته، توانسته است تا تماشا را به یک سطح جدید از واقعیت و لذت ارائه دهد. از تصاویر رنگارنگ و زنده تا حرکات بی‌درز و انطباق صداهای هماهنگ، این تلویزیون نه تنها یک وسیله تماشای تلویزیون نیست، بلکه یک پلتفرم چند‌وظیفه است که تمامی ابعاد تجربه سرگرمی شما را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کند. در مجموع، تلویزیون Crystal UHD 65CU7000 سامسونگ به عنوان یک نقطه عطف در دنیای تکنولوژی تلویزیون باعث ارتقاء چشمگیری در تجربه تماشای خانگی شده است.

خلاصه و نتیجه‌گیری تلویزیون سامسونگ 65CU7000
 
تلویزیون ال جی UQ75006
تلویزیون ال جی UQ75006۱۴,۱۰۰,۰۰۰ ۳۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

آیا تلویزیون Samsung 65CU7000 از خدمات استریمینگ پشتیبانی می‌کند؟

بله، این تلویزیون از خدمات محبوب استریمینگ پشتیبانی کرده و گستره وسیعی از گزینه‌های محتوا را فراهم می‌کند.

آیا می‌توانم کنسول‌های بازی را به تلویزیون Samsung 65CU7000 وصل کنم؟

بله، البته! این تلویزیون دارای چندین پورت HDMI است که اتصال کنسول‌های بازی و سایر دستگاه‌ها را آسان می‌کند.

چگونه Crystal Processor محتوای غیر-4K را بهبود می‌دهد؟

Crystal Processor به طور خودکار رنگ، صدا و سایر اجزا را تغییر می‌دهد و محتوای غیر-4K را به رزولوشن خیره‌کننده 4K ارتقا می‌دهد.

آیا سیستم هوشمند تلویزیون سامسونگ قابل تنظیم است؟

بله، مرکز هوشمند تلویزیون به شکلی کاربرپسند و قابل تنظیم طراحی شده است و میزبان گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌کند، که موجب می‌شود مشاهده و دسترسی به محتوای مورد علاقه شما آسان باشد.

مزیت Q-Symphony چیست؟

Q-Symphony با اتصال به یک ساندبار سامسونگ، همه کانال‌ها را بهینه‌سازی می‌کند و یک تجربه صوتی ماهرانه ایجاد می‌کند.

مشخصات کلی
مدلUA65CU7000UXTW
برندسامسونگ
سال عرضه (میلادی)2023
کشور سازندهکره جنوبی
کشور مونتاژمصر
سری7
تلویزیون مناسباستفاده خانگی و معمولیتماشای حرفه ای فیلم و سریال
صفحه نمایش
سایز (اینچ)65
نوع صفحه نمایشCrystal
طراحیتخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)163
نوع پنلVA
نور پس زمینهEdge LED
حداکثر روشنایی (نیت)275
عمق رنگ (بیت)10 (8+FRC)
زاویه دید (درجه)140
تصویر
کیفیت تصویر4K
رفرش ریت (هرتز)60
رزولوشن (پیکسل)3840x2160
پردازشگر تصویرCrystal Processor 4K
تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز
تکنولوژی HDR
پشتیبانی از فرمت های HDRHLGHDR10HDR10+
حالت های تصویرEcoStandardFILMMAKER MODEMovie
صدا
قدرت خروجی صدا (وات)20
تعداد کانال صدا2
تکنولوژی صوتیDolby AC4Dolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)HE-AACDolby AudioDolby MS12 2chDTS-HDEAC3Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
ویژگی های گیمینگ
مناسب کنسول بازینسل هشتم
تکنولوژی ALLM
تکنولوژی VRR
تکنولوژی AMD FreeSync
تکنولوژی Nvidia G-Sync
پشتیبانی از HGiG
حالت بازی یا Game Mode
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)13
پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت4K@60Hz1080p@60Hz1440p@60Hz720p@60Hz
تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)1080p@60Hz برابر 11.31440p@60Hz برابر 19.34K@60Hz برابر 11.2
امکانات هوشمند
سیستم عاملTizen
نسخه سیستم عامل7
حافظه داخلی (گیگابایت)4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
دستیار صوتی
دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدای تلویزیون به موبایل
کروم کست (Chromecast)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست
منوی فارسی
ورودی خروجی و ارتباطات
پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI3
نسخه پورت ورودی HDMIHDMI 2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMIARCeARC
قابلیت HDMI-CEC
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB1
نسخه پورت ورودی USBUSB 2.0
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت0
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت0
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
تعداد ورودی آنتن2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوثA2DP (stereo audio)HID (mouse/keyboard connectivity)HOGP (Low Energy device connectivity)
پورت شبکه (LAN)
شبکه بی سیم (WiFi)
نسخه WiFiوایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Blaster
گیرنده ها
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
منبع تغذیه و برق
منبع تغذیهAC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
خاموش شدن خودکار
حداکثر توان مصرف (وات)150
حداقل توان مصرف در حالت استندبای (وات)0.5
ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)
ابعاد با پایه (میلیمتر)1449.4x906.6x282.1
ابعاد بدون پایه (میلیمتر)1449.4x830.3x59.9
ابعاد مورد نیاز برای نصب پایه (میلیمتر)1185.5x282.1
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)1606x963x184
وزن
وزن با پایه (کیلوگرم)20.9
وزن بسته بندی (کیلوگرم)28.6
وزن پایه (کیلوگرم)0.3
طراحی
زبان طراحیNew Bezel-Less
رنگ بدنهمشکی
رنگ قاب صفحه نمایشمشکی
رنگ پایهمشکی
نوع پایهدو طرف و دو شاخه
تعداد حالت قابل تنظیم پایه1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)400x300
لوازم جانبی
ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پایه رومیزی
پیچ اتصال پایه
دفترچه راهنما
راهنمای نصب
کابل برق
فرمت ها و کدک های قابل پخش
فرمت و کدک صوتیAACAC-4ADPCM(IMA,MS)aifAIFFALACapeAsfDolby DigitalDolby Digital PlusFLACG.711(A-Law, μ-Law)HE-AACLPCMm4amidmidimp3mpaMPEGMPEG (MP3)MPEG Audio Layer3MPEG4oggOPUSREAL AUDIO 6VorbisWAVWMA
فرمت و کدک تصویریBMPheicHEIFJPEGjpgPNGMPO
فرمت و کدک ویدئویی3gpasfAV1aviHEVC/H.265 MP/Main10m2tsmkvMotion Jpegmovmp4mpegMPEG-1MPEG-2MPEG4 SP/ASP/ACEPmpgmtstptrptsVC1 AP/MP/SPvobVP8WebMwmvFLVH.263 SorrensonH.264 BP/MP/HPMicrosoft MPEG-4 v1Microsoft MPEG-4 v2Microsoft MPEG-4 v3MVCPSrmvbRV8/9/10(RV30/40)sviVP6VP9 (Profile 0 Suppored)VP9 (Profile 2 Suppored)vroWindow Media Video v7 (VC1)Window Media Video v7 (WMV1)Window Media Video v7 (WMV2)
فرمت و کدک زیرنویسassMicroDVDSAMIsmisrtssasubSubRipSubStation AlphaSubViewertxtAdvanced SubStation AlphaSMPTE-TT PNGSMPTE-TT TextTTML in smooth streamingttxtVobSubxmlxsub
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی های تلویزیونتکنولوژی ALLM یا Auto Low Latency Mode برای ارائه تاخیر ورودی یا Input Lag پایین و تجربه بازی بهترتکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر و صحنه ها به صورت پویاتکنولوژی 4K Upscaler برای افزایش رزولوشن تصاویر و از بین بردن نویز آنها و نمایش همه چیز در حد کیفیت تصویر 4Kتکنولوژی Adaptive Sound برای تنظیم خودکار صدا با توجه به محتوای در حال پخشتکنولوژی Analog Clean View برای از بین بردن نویز تصاویر از سیگنال آنالوگتکنولوژی DLNA برای به اشتراک گذاری محتوا از موبایل به تلویزیون در شبکه داخلیتکنولوژی Dynamic Crystal Color برای تولید طیف گسترده ای از رنگ ها (حدود 1 میلیارد رنگ)قابلیت HGiG برای نمایش جزئیات بیشتر قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 65CU7000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *